Statusuri messenger: Statusuri Tari Dragoste

Statusuri Tari de dragoste Cele mai tari statusuri Tari Dragoste pentru messenger, mess Click Aici

Dragoste si iubire … doar atat e in sufletul meu … si sunt numai pentru tine

Vreau sa fug undeva departe, unde sa te gasesc pe tine … intr-un loc in care sa fim numai tu si eu …

Te iubesc te iubesc te iubesc atat, fara alte cuvinte!

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei.

Dragostea e ca un fulg de nea, coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste.

Statusuri Tari de dragoste Cele mai tari statusuri Tari Dragoste pentru messenger, mess Click Aici

3 responses to “Statusuri messenger: Statusuri Tari Dragoste

  1. :Yo_ ??coLT? 3 uY_ ::Xx?Shiwasu?xX XxThe Emo

    Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus
    in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat
    sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta … sarutul tau mi-a daruit
    dulceata nemaintalnita , ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea
    exista , iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cuara intelegere. De aceea grecii antici considerau iubirea o boala, iar pe cei indragostiti bolnavi. Nici juramantul indragostitilor pentru ei n-a avut valoare juridica. Omul indragostit crede ca totdeauna iubeste pentru prima oara, desi inainte de asta a mai iubit de o suta de ori, ba se si intampla sa creada ca numai de aceasta data a iubit cu adevarat. Din aceste cauze nelogice si nerationale exista in iubire atatia nefericiti.

    yo_dulcic_rokarita:X mi id :X

  2. Ingerasi din cer picat ochi tai mau fermecat dintr-o singura privire mai facut sa cred in tn

  3. Imi plak f mult akeste sts d dragoste

Leave a Reply

