Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari Noi

Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari Cele mai tari statusuri Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari pentru messenger, mess
Click aici pentru mai multe statusuri

Eu pap!DND dar te invit la masa

Fuck baitza …DND ca te ia mama dreaq!

Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapida

Nu sunt complet inutila….cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.

Plecat sa fac planuri

Pap un mar, daca vedeti idle prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas maru in gat de la cat m-ati injurat

nu ma intreupeti din partida de sex rog

eu de obicei “injur” ori provideru`, ori windowsu`, ori messu` de la iahuuu

Big shit!!!

I`m 2 sexy for my brain,2 sexy for my knowledge

Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai.

Le stiu pe toate ….da-s maritate

Enervez in rate lunare

Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa.

Microsoft si port Infrarosu de mare viteza

Vand rinichi bolnav pentru scopuri stiintifice sau schimb cu mouse optic 5 butoane

Nobody is perfect…I’m Nobody

Merg pe gard, ma tin de drum, dau cu caini in bolovane

Available and Invisible….But BUSY!

Pentru tine… da tu,ala care imi citesti statusul,nu-s pentru tine,dar pentru restul sunt !

Available and Invisible….But BUSY!

Inca ma masturbez.. asa ca nu va riscati

Ma masturbez, nu deranjati ca blowjobesc pe voi

Me not here,me gone bye,leave a message,i’ll replay

add request pending

calare…pe situatie!

Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta……..

Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza

Daca nu sunt la coada la paine cautati-ma la oua

aaa…uf…uf..nu ma deranjati..in 2 sec ating orgasmul

Sunt supi… am aflat cat de prost sunt.. sar daca ma uit in jur.,.. imi trece supararea subit:S

Piua!

Sunt oriunde, numai aici nu

Sunt mai mult decat Stepped Out…sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!

There are two kind of persons:who like me and who can go to hell

I’m very very very happy! Nu deranjati fericirea!

New Status Message…

Mai bine sa te stii dispretuit decat sa fii lingusit in timp ce esti dispretuit

FUCK ME IF YOU DARE

Membru al asociatiei nationale “darma-s-ar scolile”

Error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at messenger@yahoo.com

Membru al asociatiei nationale “darma-s-ar scolile”

Ofer cucu salbatic de preerie..oferta limitata

invisible. only stupid people can see me

sunt plecat, vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga….

I started out with nothing… and I still have most of it!

Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari Cele mai tari statusuri Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari pentru messenger, mess
Click aici pentru mai multe statusuri

60 responses to “Statusuri Misto, Cool, Marfa, Tari Noi

  1. cele mai tari statusuri

  2. cele mai tari statusuri

  3. dnd ma dau cu sania in congelator

  4. cool

  5. defapt era k ma dau q punga-n frigider sau q patura

  6. ingerashvibrator

    cei mai buni magicieni sunt baietii:fut si distpar
    iti este cald,iti ard buzele,este ca o febra,te excita…gripa
    UPC=unirea prostilor computerizati
    RBK=regiunea bucilor combatbili
    eu imi f*t viata ea pe mn si impreuna ne simtim bn
    hopa tropa am intrat in Europa cu Basescu la putere Iliescu ii slujeste societati cum priveste Nea Marin cu turma la pascut santalnit cu Vadim
    nam sts akum …..dar am avatar
    le stiu pe toate…….dar is maritate
    le doresc dusmanilor mei 3 masini in fata casei.Salvarea, Pompierii si Politia
    prietenii falsi sami dea un buzz…aztazi fac prezenta
    ca sa intelegi ca esti prost totusi trebuie sa iti mearga mintea

  7. acel copilbanal,cu acel ceva special;x;x;x

  8. scz copil banal:d:P;x;x

  9. te iubesk si te ador ca pe un pui de curka chior ;x;x;x

  10. Ai Fost Cu MIne cand Mi-au Furat Masina …..Ai Fost Cu Mine Cand Am Fost Batut …….Ai fost Cu mine Cand Am fost Bolnav……………………MAI PLIMBATE FRATE CA IMI PORTI GHINION!!

  11. bha irina aia nu le are cik cu punga sau cu patura:))se vede ca e d la tara

  12. tu esti o problema pentru mine..un om destept rezolva problema un om si mai destept o evita

    Napoleon e mort,Einstein e mort,Mihai Viteazu e mort ..si nici eu nu ma simt prea bine

    a fugit statusul

    am luat o razna ..promit sa o dau inapoi

    nu-s cauta-ma pe google

    sunt pe invizible deci fa-te ca nu ma vezi

  13. plecat cu roaba in spatiu:))

  14. DnD cu porcu la plimbare

  15. alexa_sorela lu' ionutz

    Imi plake sa ma plimb prin ploaie …pt k nimeni nu vede k ew plang….:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:

  16. Y love you MaDy te ube moolte de tot :*:*:X:X

  17. korynutza_don'soara fitze

    ce tare e ultimul sts e prea smecher…

  18. korynutza_don'soara fitze

    e atat de frig lacrimile mi-au inghetat si numy pot sa zambesc traiesc un vis dar e trist si el uneori simt k numi my revin la vyatza…akm chiar snt supy….hai vam :-*:-*:-*

  19. Cica cine citeste statusu’ meu e un animal nevertabrat…Te simtzi?!!!

  20. si mie imi plac dar va zic eu unul mai bun :”punetzi-va mintea la contributie ca sa nu mai platiti chirie”

  21. Tari rau sts astea.cui nu-i place valea!!!!!

  22. mai bagati cv nou..:*:*…nikto j astea dar nu strik cv nou..:*

  23. mijto..;))

  24. cand eram mic ma pisam pe mine acum is mare ma pis pe voi

  25. tari sts..unele le stiu…;)

  26. naspa rau de tot astea is statusuri?
    DND dau gainile cu ruj!
    Vrei internet de 555 mai rapid? N-AVEM
    Am pus si eu 2 statusuri

  27. mhama ce mijtooo :X:X:X

  28. un3l3 sts is fain3 nu am ce zc , dar un3l3 najpa rau nici macar nu rimeaza … :P:P:P uite aici sts-uri ,, dak ejti cu adevarat o tipa tare fa baieti sati cada la picioare ” ..
    ,, uh te uiti la mn urat RIDICOL …
    eu ma uit la tine frumos PERICOL”
    ,, e fitoasa si frumoasa … dar nici o data nu va cadea in plasa ”
    ,,sunt o diva smecherita hai fa pasi si gura mik ”
    ,, nici nu ma cunosti si imi spui k sunt fitoasa ….
    iar eu iti spun uh crezi k imi pasa ”
    dak barbatul ar fi bun de ceva femeia precis nu lar insela ” mai vreti ? :)):)))=)) lasativa mintea sa zboare :))

  29. cele mai mijto statusuri.cui nu ii plac valea nene:)):))

  30. Tare ultimul sts 😡

    “Sti bn caci o porti mereu in inima ta .. exista mai multe “ELE”..dar totusi, o singura “EA”! :-j :-<"

  31. plm..Ce sts va gasitsi sh voi..catsi ani avetsi 10?:))
    so what?
    cea mah tare este fuck me if u dare..! da chiar asa .._|_

  32. Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe
    Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi….

    PRIVESTE IN JURUL TAU SI SPUNE-MI CE VEZI?? E TRIST NU?? ESTI SINGUR IN FATA UNUI CALCULATOR SI INCERCI DIN RASPUTERI SA FACI TIMPUL SA TREACA MAI REPEDE! AI VREA SA NU TE MAI GANDESTI LA…… DAR NU POTI,IMAGINEA EI ITI REVINE MEREU IN MINTE! SI ACUM DUPA ATATA TIMP INCA O MAI DORESTI!! POATE CHIAR MAI MULT DECAT ATUNCI CAND ERA CU TINE! NU STII DE CE DAR NICI O ALTA FATA NU-TI PARE LA FEL DE BUNA. ITI VINE IN MINTE ULTIMA OARA CAND AI INTALNIT-O…. A TRECUT PE LANGA TINE SI NICI NU S-A UITAT, PARCA NICI NU EXISTAI! TE DOARE NU?DAR TU NICI NU STII CE MULT O DOARE PE EA! STA NOPTILE SI PLANGE! TE DORESTE SI TE VISEAZA, ITI CAUTA PREZENTA! DE CE SUFERITI AMANDOI DAR NICIUNU NU RECUNOASTETI? PRIMUL PAS ~~~~

    ” Tu poti sa te-ndoiesti de soare,/ De focul ce scanteie-n stea,/ De legile nemuritoare,/ Dar nu si de iubirea mea… “

    ” Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca te-ai scapat! “

    ” Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape… “

    ” Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visand dar tu n-ai vrut sa fii a mea, chiar daca esti dragostea mea… “
    »” Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu! “

    »” E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU ! ”

    »” In intuneric tu esti lumina care imi da viatza… singura mea sperantza… sg’ul meu motiv care m-a mai tine la suprafatza… ”

    »” E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie… ”

    »” Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand! ”

    »” Afara-i frig si innorat/ Stau singur, trist si suparat/ Afara ploua si-i urat/ Simt inima vibreaza-n gat/T u acolo, eu aici/ Vad lumini de licurici/ Tu esti acolo, eu aici… ”

    » ” Nu dispera cind soarta te apasa si nici nu plinge de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin… “

    » ” Ploua acum… Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie… atat de mult imi este mie dor de tine! “

    » ” Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul, cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul, cand zile ptr mine nu vor mai exista,atunci dar nici atunci eu nu te voi uita… “

    » ” Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna “te iubesc!”, iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata… dar se pare ca nu o v-oi avea… “

    »” Nu-mi stricatzi praosta dispozitzie… ”

    » ” In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta… “

    » ” Am visat prea mult ce nu trebuia…am vrut prea mult ce nu trebuia…acum toti sunt fericiti…..iar eu plang printre zambete si rasete… “

    » ” Tu de vei iubi pe altul… eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC!!! ”

    » ” Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine… ”

    » ” Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm… ”

    » ” Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile… ”

    » ” Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang! “

    » ” Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma! ”

    » ” Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul… ”

    » ” Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot… “

    »” Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva… ”

    » ” Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine!? ”

    »” Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine… ”

    » “Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea… “

    » ” Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu… “

    » ” Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele… ”

    » ” Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi… ”

    » ” Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart… ”

    » ” Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat….. ”

    » ” Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsa, IUBIRE… “

    » ” Daca tu pleci totul se duce se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci viata mea este cea care se va duce. Daca tu pleci sufletul meu se va duce la ca si soarele cand vine noaptea! “

    » ” Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visand dar tu n-ai vrut sa fii a mea, chiar daca esti dragostea mea… “

    » ” Durerea ce in suflet o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc… de ce oare TE IUBESC ?? “

    » ” Daca as putea rade , nu as mai plange… “

    » ” Hai ramai cu mine… Sau ramai cu bine… Poate asa-i mai bine… Daca nu-ti convine… nimeni nu te tine… Poti sa faci ce vrei de maine… “

    » ” Viata e prima tarfa care m-a facut sa plang… ”

    » ” Uitarea sigur va veni vor trece clipele pe rand cand la trecut te vei gandi pastreaza-ma o clipa-n gand… “

    » ” Ma dor ochii ptr ca nu te pot vedea, bratele-mi sunt goale pt. ca nu te pot inbratisa, buzele-mi sunt reci ca nu te pot saruta, inima mi se frange ca nu esti a mea! “

    » ” Imi place sa ma plimb prin ploaie… pentru ca nimeni nu vede ca eu plang… “

    » ” Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi-au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine… “

    » ” Sa ai cu cine, sa ai unde…… dar sa n-ai cu ce ! “

    » ” Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei care au crezut in tine… ”

    » ” Zambetul celui care sufera este mai dureros decat lacrimile celui care plange… ”

    » “ Ce sa fac ca lacrima sa nu se mai plimbe pe obrazul meu?? ”

    » ” Grea e viata unui peste
    Cand se zbate pe uscat
    Dar mai grea a unei fete
    Cand iubeste un baiat ! “

    » “ Marile incendii se nasc din scantei mici… ”

    » “ Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te v-or impiedica sa vezi stelele… ”

    » “ Vezi tu…..nu pot sa te uit…fiind te iubesc prea mult…insa tie ti-e usor…..mie insa imi vine sa mor… “

    » “ Daca razi, toti vor rade cu tine… daca plangi, vei plange singur… “

    » “ Nu stiu ce a fost intre noi…o dragoste, o minciuna, o obisnuinta…..dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns sa ma raneasca…nu mai pot sa traiesc asa… “

    » “ Zambesc la stele, si ele………. “

    » “ Tot ce e in sufletul meu este aici si asta nu cred ca se v-a schima curand cum nici eu nu sunt genu care sa ma schimb… “

    » ” Toata lumea e suparata cand sunt eu fericita si toata lumea e fericita cand sunt eu suparata…mai bine sunt mereu suparata decat sa fie ceilalti suparati….dar acum, nimeni nu-mi poate lua fericirea… “

    » ” Mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc degeaba… “

    » ” Il iubesc si prostutzul nu-si da seama… “

    » ” Priteni falsi sa dea BUZZ, astazi fac prezenta!!! “

    » “ Cel mai nasol lucru este sa te simti in plus acolo unde candva erai totul… “

    » ” A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca! “

    » ” Intr-o zi ne-am intalnit, si ne-am placut si ne-am iubit, lumea parca a innebunit, si intr-o zi ne-a despartit… ”

    » ” Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine, dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna… ”

    » ” As vrea sa fiu un fulg de nea chiar daca as trai putin macar as fii pentru o zi fericita si apoi as muri linistita… ”

    » ” Tot ce vad e firm…ard…vise… amintiri… sperante…cred ca un adio e cel mai bun… ”

    » ” Daca viata iti intoarce fundul…….profita de ocazie si….. f*te-o ! ”

    » ” Fiecare cuvant e o speranta in plus… cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape… iar eu inca visez… ”

    » ” Sick of crying, tired of trying, yes i’m smileing but inside i’m dieing… ”

    » ” Cand mi-a fost in viata bine ca un sarpe stateai numai langa mine cand mi-a fost viata amara ma-i lasat k pe un tren in gara prea multe vorbe n-au rost as da orice sa uit ce a fost ai plekt, plekt sa fi si la mine sa nu mai vi… ”

    » ” De ce ai ales sa ma minti cand putea-i sa imi zici totul in fata,de ce ai ales sa imi ranesti sufletu, cand eu tineam la tine.Am avut incredere ca timpul se va scurge printr-e noi dar de fapt se scurge pe obraji mei! ”

    » ” Lacrimi amare imi acopera ochii cand noapte la tine stau si privesc, iar somnu-i departe nu pot sa-l apropii si doar la tine stau si ma gandesc. ”

    » ” Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine, dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna… ”

    » ” As vrea sa fiu cum o sa fiu Asa ca lasati-ma sa traiesc asa cum stiu Lasati-ma sa fac si bune si rele Ca sa stiu macar ca sunt greselile mele… ”

    » ” Stiu ca te uiti la ea si te gandesti la mine…O atingi pe ea dar ma simti pe mine…Ti-e sete de mine dar te racoresti cu ea…Stiu ca ma vrei pe mine dar te multumesti cu ea… ”

    » ” Vreau sa fiu singur in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul adancul sufletului… ”

    » ” Aspir……..la o viata mai buna… ”

    » ” Plang de durere… sunt singur si trist si te vreau inapoi… intoarce-te si fa-ma din nou sa zambesc… ”

    » ” Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine… m-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate… ”

    » ” E atat de frig… lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc… traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata… ”

    » ” As vrea sa pot da timpul inapoi… sa intorc clepsidra… si sa te pot privi din nou in ochi… sa pot sa-ti spun cat te iubesc! ”

    » ” Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape ”

    » ” A cazut si ultima petala de trandafir… s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna :-< ”

    » ” In zilele in care plang, nu ma gandesc decat la ce va fii… lacrimile nu mai au nicio valoare, cand soarele apune… desi eu plang intr-una noaptea… ”

    » ” Fiecare cuvant e o speranta in plus… fiecare clipa trecuta, imi spune ca moartea mea e aproape, iar eu inca visez! ”

    » ” Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba… te-am pierdut pe tine… ”

    » ” Indiferenta ta, raneste sufletul altora… ”

  33. Lasă timpul să treacă ca să faci treaba să meargă… nu te grăbi… vei reuşi!
    Ai grijă ce gândeşti, gândurile tale devin cuvinte. Ai grijă ce spui, cuvintele devin acţiuni. Ai grijă ce faci, acţiunile devin obiceiuri. Ai grijă ce obişnuieşti să faci, obişnuinţele devin caracter. Analizează-ţi caracterul, îţi devine destin….

  34. Ai grija sa nu calci in cioburi k te spargi in figuri b-););)

  35. Eu pap!DND dar te invit la masa
    Fuck baitza …DND ca te ia mama dreaq!
    Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapida
    Nu sunt complet inutila….cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
    Plecat sa fac planuri
    Pap un mar, daca vedeti idle prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas maru in gat de la cat m-ati injurat
    nu ma intreupeti din partida de sex rog
    eu de obicei “injur” ori provideru`, ori windowsu`, ori messu` de la iahuuu
    Big shit!!!
    I`m 2 sexy for my brain,2 sexy for my knowledge
    Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai.
    Le stiu pe toate ….da-s maritate
    Enervez in rate lunare
    Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa.
    Microsoft si port Infrarosu de mare viteza
    Vand rinichi bolnav pentru scopuri stiintifice sau schimb cu mouse optic 5 butoane
    Nobody is perfect…I’m Nobody
    Merg pe gard, ma tin de drum, dau cu caini in bolovane
    Available and Invisible….But BUSY!
    Pentru tine… da tu,ala care imi citesti statusul,nu-s pentru tine,dar pentru restul sunt !
    Available and Invisible….But BUSY!
    Inca ma masturbez.. asa ca nu va riscati
    Ma masturbez, nu deranjati ca blowjobesc pe voi
    Me not here,me gone bye,leave a message,i’ll replay
    add request pending
    calare…pe situatie!
    Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta……..
    Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza
    Daca nu sunt la coada la paine cautati-ma la oua
    aaa…uf…uf..nu ma deranjati..in 2 sec ating orgasmul
    Sunt supi… am aflat cat de prost sunt.. sar daca ma uit in jur.,.. imi trece supararea subit:S
    Piua!
    Sunt oriunde, numai aici nu
    Sunt mai mult decat Stepped Out…sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!
    There are two kind of persons:who like me and who can go to hell
    I’m very very very happy! Nu deranjati fericirea!
    New Status Message…
    Mai bine sa te stii dispretuit decat sa fii lingusit in timp ce esti dispretuit
    FUCK ME IF YOU DARE
    Membru al asociatiei nationale “darma-s-ar scolile”
    Error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at messenger@yahoo.com
    Membru al asociatiei nationale “darma-s-ar scolile”
    Ofer cucu salbatic de preerie..oferta limitata
    invisible. only stupid people can see me
    sunt plecat, vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga….
    I started out with nothing… and I still have most of it!

  36. Viata e o curva ……dar curva e o nenorocita ca se culca cu toti afemeiatii…:))

  37. Viata e o curva…..dar curva e o nenorocita k se culca cu toti afemeiatii…..pe bani si nu pe droguri…:))

  38. viata e ca paru din cur ..scurta si plina de cacat

  39. dnd fac un vidoclip cu puya ….brb ma striga politia ….busy fac dush in puscarie

  40. De mine ai profitat….
    Eu te-am iubit cu adevarat…..
    Si akm imi pare raw….
    Ca mai esti in gandul meu….
    te yubesk <<<<>>>

  41. cand era roxy mai mika…..
    isi dorea o papusik…..
    dar alm ca este mare……
    isi doreste o sarutare… de la florin :X

  42. :))) super sts mishto rau de tot!!!!bv tot asa :))=))

  43. soont foarte momoase …detali pe id ….. : bossu_frumushelu
    bagatil

  44. cand barbatul nu-i acasa,sar pe geam si-ti intru-n casa … :))

  45. te-am iubit fraiere , chiar te-am iubit candva , priveste-ma dar stai departe , tot ce vreau e sa te pot uita …

  46. GiK...DeNySaaa

    Althele mai noi nu avetziii????(:l

  47. GiK...DeNySaaa

    :)tbx………….se stieeeeeeee pe sistem……..:)) status de status ….: Dorm:)):))

  48. maria am talen simi merge bn doar atunci cand sunt cu tn

  49. am talent si mare has mor tarfele de necaz

  50. dute tare vino lent pt sefa nai talent dute lent si vino tare pt mn nai valoare

  51. stelele sunt lukitoare iar sefa va da valoare

  52. talentata si stilata cu fite de indianca

  53. mai bagati ma si voi statusuri astea statusuri care leam compus eu nu ce ati scris voi aice ca nu leasi pune pe astea niki an cap sami dai

  54. ia uite aici 😉
    Daca crezi ca nu rimeaza pula-n cur iti patineaza
    Saracu de tn toti te bat toti de injura toti iti baga pula-n gura 😉
    astea le-am fak pe moment..

  55. Nu ma suporta unele???!!!OK!!Super tare inca un motiv sa fiu la fel in continuare!!:)):))

  56. ღ•°DaK NoR!! vArSa LaCr!m! S! !uB!r3A nA tR3CuT
    P0At3 mA! ApAr3 0 SaNsA sA p0rN!M d3 la InC3PuT :o3♥

  57. DoUa BuZ3 ApR0p!aT3
    S3 NuM3sT3 ImPaCaR3
    D0Ua V0rB3 lA uN LoC
    S3 NuM3sT3 D!aLoG
    DaR CaNd 3 VoRbA d3 Ad3Var
    T3 Pr3FaC! Ca MoR!!

  58. problema ta ?!e shy problema mea:X
    dai uh de belea?! dau shy eu de belea:X
    uh eshty sora mea,asa a fost mereu:X
    cat timp sntem impreuna,nimic nu e greu!
    from Cristina zoe to Cristina Cerchezeanu♥….ღ•°T3 Iubescღ•°Krisuuu♥

  59. Vi..pleci îmi e tot una dar sa sti ca in locul tau va fi altul întotdeauna:p٩(•̮̮̃•̃)۶…..

Leave a comment